Due diligence inden for digitale brands - Zacco
Zacco logotype
Zacco logotype
Search Language Arrow

Due diligence inden for digitale brands

Ved opkøb af en ny virksomhed undersøger du typisk den pågældende virksomheds forretningsmuligheder, økonomiske situation, medarbejdere og immaterielle rettigheder, f.eks. patenter og varemærker. I due diligence-fasen bliver domænenavnene dog ofte overset, selvom disse netop udgør et digitalt aktiv, der kan være af lige så stor betydning og værdi som de andre elementer.

Vores erfaring har vist os, at den opkøbende virksomhed tit glemmer at inddrage de digitale aktiver såsom domænenavne og sociale medier i deres due diligence-procedure. Hos Zacco kan vi hjælpe med at gennemgå, kontrollere og vurdere en virksomheds portefølje af domænenavne og afdække dens tilstedeværelse på de sociale medier samt eventuelle problemer på området.

Ved at tage højde for netop dette i opkøbsprocessen undgår du ubehagelige overraskelser og unødvendige omkostninger.

Det er samtidig muligt at kombinere denne tjeneste med vores due diligence-tjenester inden for andre arbejdsområder.

Står du over for opkøbet af en ny virksomhed eller en fusion med en potentiel forretningspartner, og vil du gerne sikre dig, at du rent faktisk får det, du betaler for? Lad os hjælpe dig.

Tilbage til alle tjenester

Tal med os!

Camilla Rendal Nielsen

Senior Partner
Patent Director, Region Denmark & Germany
European Patent Attorney
M.Sc.
Copenhagen

Thomas Mølsgaard

Partner
Legal – Trademark Director, Denmark & Germany
Attorney at Law (L)
Master of Laws, LL.M.
Copenhagen

Keld Thyregod

Partner
Sales Manager, Denmark
Kolding

Nete Bernt Hansson

Senior Digital Brand Consultant
Copenhagen

Thomas Sundien

Senior Partner
Team Manager, European Patent Litigator
European Patent & Design Attorney
M.Sc.
Copenhagen

Niels Abrahamsen

Senior Partner
Team Manager
Ph.D.
Copenhagen

Betina Hellemann

Director IP Services & Quality Copenhagen
Kontakt-os